All In Arrangementen Bruiloften

Landgoed all-in arrangement

1. Exclusiviteit op alle ruimtes
Wij stellen alle ruimtes ter beschikking voor uw bruiloft inclusief terras aan de water- en binnenzijde.
Opstelling in de zaal naar keuze zal voor u verzorgt worden
Witte stoelhoezen voor de stoelen, statafels, ronde tafels en linnen zijn inbegrepen.

2. Ceremonie
U kunt de ceremonie op ons Landgoed laten plaatsvinden
U kunt op ons binnenhof, terras of in de weide trouwen
Bij slecht weer zal de ceremonie plaatsvinden in een van onze zalen
Op de dag van de bruiloft zullen wij aan de hand van het weer bepalen of de ceremonie binnen of buiten geplaatst wordt. Voor de ruimte die u kiest zal géén toeslag berekend worden. Deze is inclusief in het arrangement.

3. Toost of Receptie
Na de ceremonie serveren wij voor u en uw gasten een heerlijke Prosecco
U kunt voor de toost of receptie zelf een keuze maken uit:
– Borrelarrangement
– Zoete of hartige hapjes
– Luxe crostini`s
– Sandwiches
Indien gewenst kunnen wij ook samen met u een eigen lunch samenstellen.

4. Drankenarrangement
Gedurende de gehele dag, ook tijdens de middag en het diner kunt u gebruik maken van ons Hollands drankenassortiment
Bestaande uit:
– Brand bier van het vat inclusief radler en alcoholvrijbier
– Frisdranken, waters en kinderfris
– Koffie, melkkoffies en thee
– Huiswijnen; wit, rood en rosé
Optioneel, mixdranken toeslag a €5,- per persoon

5. Diner
Wij serveren voor al uw gasten een heerlijk uitgeserveerd diner, walking dinner, buffet inclusief dessertbuffet, of een van onze shared dining concepten
U kunt zelf een keuze maken uit onze uitgebreide selecties.

6. Feestavond
U kunt gebruik maken van alle zalen die wij ter beschikking hebben.
Tijdens jullie feestavond zijn alle dranken uit het Hollands drankenarrangement voorzien inclusief hapjes tijdens de gehele avond en een midnightsnack.

Dit arrangement is gebaseerd op 100 personen gedurende de gehele dag (van 11.00 tot 02.00 uur). Kosten voor het arrangement bedragen € 10.000,-

Ieder half uur na arrangementstijd €2,50 per persoon

Eventuele extra dinergasten kunnen toegevoegd worden tegen een toeslag van € 24,- per persoon. Eventuele extra feestavondgasten kunnen toegevoegd worden tegen een toeslag van 18,- per persoon.

Wat zit er niet in ons arrangement?
-Versieringen, en/of het ophangen en afnemen daarvan
-Een band, dj met licht of geluid
-Bruidstaart
-Fotograaf
-Kosten van de ambtenaar
Uiteraard willen wij overal in meedenken en kunnen wij iets voor u betekenen.

Exclusiviteit arrangement

1. Exclusiviteit op alle ruimtes
Wij stellen alle ruimtes ter beschikking voor uw bruiloft inclusief terras aan de water- en binnenzijde.
Opstelling in de zaal naar keuze zal voor u verzorgt worden
Witte stoelhoezen voor de stoelen, statafels, ronde tafels en linnen zijn inbegrepen

2. Ceremonie
U kunt de ceremonie op ons Landgoed laten plaatsvinden
U kunt op ons binnenhof, terras of in de weide trouwen
Bij slecht weer zal de ceremonie plaatsvinden in een van onze zalen
Op de dag van de bruiloft zullen wij aan de hand van het weer bepalen of de ceremonie binnen of buiten geplaatst wordt
Voor de ruimte die u kiest zal géén toeslag berekend worden. Deze is inclusief in het arrangement

3. Toost of Receptie
Na de ceremonie serveren wij voor u en uw gasten een heerlijke Prosecco
U kunt voor de toost of receptie zelf een keuze maken uit:
– Borrelarrangement
– Zoete of hartige hapjes
– Luxe crostini`s
– Sandwiches
Indien gewenst kunnen wij ook samen met u een eigen lunch samenstellen

4. Drankenarrangement
Gedurende de gehele dag, ook tijdens de middag en het diner kunt u gebruik maken van ons Hollands drankenassortiment
Bestaande uit:
– Brand bier van het vat inclusief radler en alcoholvrijbier
– Frisdranken, waters en kinderfris
– Koffie, melkkoffies en thee
– Huiswijnen; wit, rood en rosé
Optioneel, Mixdranken toeslag a €5,- per persoon

5. Diner
Wij serveren voor al uw gasten een heerlijk uitgeserveerd diner, walking dinner, buffet inclusief dessertbuffet, of een van onze shared dining concepten
U kunt zelf een keuze maken uit onze uitgebreide selecties

6. Feestavond
U kunt gebruik maken van alle zalen die wij ter beschikking hebben staan
Tijdens jullie feestavond zijn alle dranken uit het Hollands drankenarrangement voorzien inclusief hapjes tijdens de gehele avond en een midnightsnack.

7. Exclusiviteit van de gehele locatie
De locatie wordt exclusief voor u afgehuurd
U kunt gebruik maken van alle zalen, alsook het restaurant en het terras aan de waterzijde
Er zullen geen dagelijkse activiteiten plaatsvinden op de locatie. De locatie is geheel gesloten voor u en uw gezelschap

8. Hotelkamers en ontbijt
Al onze hotelkamers staan tot uw beschikking
54 gasten kunnen overnachten in ons hotel. Tevens is het heerlijke en uitgebreide ontbijtbuffet de volgende morgen inbegrepen
Onderstaande kamers staan tot uw beschikking:
– 4 eenpersoonskamers
– 21 tweepersoonskamers
– 1 driepersoonskamer
– 1 vierpersoonskamer
– 1 suite

Dit arrangement is gebaseerd op 100 personen gedurende de gehele dag (van 11.00 tot 11.00 uur de volgende dag). Kosten voor het arrangement bedragen € 12.500,-

Eventuele extra dinergasten kunnen toegevoegd worden tegen een toeslag van € 24,- per persoon. Eventuele extra feestavondgasten kunnen toegevoegd worden tegen een toeslag van 18,- per persoon.

Wat zit er niet in ons arrangement?
-Versieringen, en/of het ophangen en afnemen daarvan
-Een band, dj met licht of geluid
-Bruidstaart
-Fotograaf
-Kosten van de ambtenaar
Uiteraard willen wij overal in meedenken en kunnen wij iets voor u betekenen.

DO YOU HAVE ANY QUESTIONS?

Please contact us through the contact form. If you would rather contact us by telephone than you can reach us on +31 (0)45 20 80 200. If you want to email us than please send an email to info@overstehof.nl