Feestelijk

  • Verjaardagsfeest

    Onze karakteristieke zalen zijn zeer geschikt voor kleine en grote verjaardagsfeesten. Houdt u meer van een uitgeserveerd diner voor een intieme kring van vrienden en familie, waarbij de tafels feestelijk zijn opgedekt, of heeft u liever een feestelijk buffet met al uw gasten? Waar u ook voor kiest, wij dragen zorg voor uw wensen en maken er samen met u een onvergetelijk feest van! Naast de diner mogelijkheden kunt u ook kiezen voor enkel een kleine lunch of een smaakvolle High Tea. Wij bieden u alle ruimte en alle mogelijkheden!

  • Bedrijfsfeest

    Landgoed Overste Hof is in staat om elk gewenst bedrijfsfeest tot in de puntjes te organiseren, waarbij service hoog in het vaandel staat. Of u nu een receptie, een zakelijk seminar of een personeelsfeest wenst te organiseren, wij verzekeren onze gasten een onvergetelijk verblijf. Samen bekijken we uw wensen. De ideeën kunnen niet gek genoeg zijn. Wij gaan graag de uitdaging met u aan om een spectaculair feest te organiseren, waarbij wij de organisatie voor onze rekening nemen. Uw collega’s zullen versteld staan van het eindresultaat.

  • Jubileumfeest

    Een jubileum vier je niet iedere dag. Dus u wilt stevig uitpakken met een jubileumfeest, zodat de aanwezigen tot aan het volgende feest praten over hoe geweldig het niet was. Wij serveren heerlijke borrels met hapjes, een walking-dinner, shared dining concepten en buffetten. Jubileumevenementen zijn bij ons altijd evenementen op maat. Uw wensen zijn onze uitgangspositie. Elk jubileum wordt een uniek evenement, dat precies aansluit op het karakter van u of uw bedrijf.

  • Communiefeest

    De communie is voor de meeste kinderen een groot feest! Uw zoon of dochter heeft na maanden van voorbereiding voor het eerst mee mogen doen aan het sacrament van de eucharistie in de kerk. Dat moet natuurlijk gevierd worden! Uiteraard hoort bij een communie entertainment voor de kinderen. Denk bijvoorbeeld aan een springkussen op ons binnenhof waar zij de hele middag kunnen vertoeven. De volwassene mag uiteraard ook niet vergeten worden, hiervoor maken wij aparte arrangementen zodat uw familie en vrienden ook in de watten legt op deze mooie dag.

  • Afstudeerfeest

    Afstuderen is een mijlpijl en dan mag er gefeest worden! Wij verzorgen uw feest met aandacht voor het kleinste detail. De zaal wordt ingericht volgens uw wensen en wij helpen u met het adviseren en uitzoeken van passend entertainment en muziek. Van een stijlvolle receptie tot een knallend feest! In elk verzoek zien wij een uitdaging en zorgen ervoor dat het precies bij uw wensen aansluit. Bij ons zijn er geen grenzen aan de mogelijkheden.

  • Promotiefeest

    Een promotie moet gevierd worden! Wellicht met familie en vrienden of zelfs met het gehele bedrijf! Landgoed Overste Hof biedt verschillende mogelijkheden voor zowel kleine als grote groepen. Uiteraard bent u welkom om uw promotiefeest vorm te geven naar uw eigen wensen. Wij werken graag samen met onze enthousiaste en vakkundige partners. Heeft u een thema voor uw promotiefeest? Laat het ons dan weten. Wij kleden de zaal aan in de stijl van uw thema!

  • Babyborrel

    Waarom alle drukte thuis ontvangen als u de babyborrel bij Landgoed Overste Hof kunt organiseren? Zo beperkt u het aantal kraam- of thuisbezoekjes en bespaart u dus veel tijd en energie. Wij hebben al enkele arrangementen voor u samengesteld zodat u snel een keuze kunt maken. Geef uw wensen door en wij maken direct een op maat gemaakte offerte voor u.

  • Doopfeest

    Een doopfeest op het prachtige Landgoed Overste Hof aan de vijvers! Gespecialiseerd in festiviteiten zoals doopfeesten hebben wij al wat vereist is om van uw doopfeest een fantastische ervaring te maken: goed uitgeruste, stijlvolle zalen, een ideale ligging omringd door een natuurrijke omgeving en vijvers, een supergemotiveerd team dat alles in de strijd gooit om uw doopfeest vlekkeloos te doen verlopen. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

  • All Inclusive Feesten

    Voor een compleet verzorgde feestavond

    Voor een compleet verzorgde all-in feestavond hebben wij diverse all-in arrangementen. Al deze arrangementen bestaan uit 5 uurs drankenarrangement, bestaande uit ( Brand ) bier, wijn, fris, koffie, thee en Hollands gedistilleerde dranken. Een verrukkelijk koud en warm buffet, enthousiaste bediening en de beschikking over één van onze sfeervolle feestruimtes.

  • All Inclusive Bruiloften

    Geen onverwachte kosten achteraf

    Kiest u voor een all-in arrangement nemen wij u alle zorgen uit handen. U weet vooraf exact waar u aan toe bent, er kunnen geen onverwachtse kosten meer op uw pad komen. Een all-in arrangement waarbij u het gehele Landgoed exclusief afhuurt, behoort tot de mogelijkheden. Er zullen dan geen andere gasten aanwezig zijn in ons hotel of restaurant. Het Landgoed zal geheel voor u en uw gasten privé gereserveerd zijn.